onsdag 20 januari 2010

Inledning

Jag försökte på min hemsida att föra någon slags statisik över vad det kostar att ha hundarna över ett år. Jag följde det slaviskt ett tag men sedan så förlorade jag helt insikten. Så nu ska jag ge mig på ett försök igen. Tycker att det är lite spännade och se vad man lägger på sina älsklingar. Är det så att man lägger mer pengar än vad man tror eller har man lite koll. Jag tror själv att jag har noll koll så det här ska bli intressant. Jag tror även att det ska bli lättare att föra anteckningar här via bloggen. Då man har allt på samma konto i ställer för ett konto för hemsidan och ett för bloggen. Nu finns allt samlat under samma.

Våger inte ens gissa vad summan kommer att stå i December i år. För mycket är min gissning. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar