lördag 6 mars 2010

Mattesaker

Som jag skrev tidigare kommer jag att ta upp alla saker som har med hundarna att göra. Till den här summan ingår även saker som jag behöver för att kunna hålla på med mina hundar. Allt från kläder jag ska ha på utställning till andra saker. Nu har mina skor gått sönder som jag använder uteslutande till hundpromenader. Innersulan har fått ett hål pga ihärdigt gående. Går sönder att par bra skor på ett år ungefär. Så det var bara att köpa ett par nya. När man går så pass mycket som man gör i skog och på asfalt så får man investera sig i ett par bra skor. Bra för kroppen och knäna. Hittade ett par skor på rea från Haglöfs som gör uteslutande fritidskläder. De var även i Gore Tex så det passar ju bra till vårens plaskande.

Summa 600 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar